Do letošního 5. ročníku Národní potravinové sbírky, kterou organizuje Byznys pro společnost ve spolupráci s Českou federací potravinových bank, Armádou spásy, NADĚJÍ a Charitou Česká republika se chystá 750 obchodů (395 obchodů partnerských řetězců, 355 prodejen drogerií). Do projektu se zapojili Tesco, Globus, Penny Market, Kaufland, Albert, Lidl, BILLA, Makro a dm drogerie markt a ROSSMANN. V porovnání s rokem 2016 je to o 90 zapojených prodejen více. Sbírka loni vynesla 312 tun zboží, z toho 4,6 tun drogistického zboží. Aktuální průzkum agentury IPSOS také ukázal, že tři čtvrtiny dotázaných zná projekt sbírky a rychle roste počet těch, kteří se do něj aktivně zapojují. Letos nejčastěji plánují darovat potraviny v hodnotě od 100 do 249 korun.

 

 

 

 

 

Do Národní potravinové sbírky se přidá rekordní počet obchodů, zapojit do sbírky se chystá 42 % obyvatel Česka