Národní potravinová sbírka stále láká další partnery. Letos se do ní nově zapojily řetězce BILLA, Lidl a ROSSMANN. Veřejnost tak bude moci 12. listopadu darovat v době od 8 do 20 hodin zakoupené trvanlivé potraviny v prodejnách Tesco, Globus, Penny Market, Kaufland, Albert, Lidl, Billa, Makro a vybrané drogistické zboží ve všech drogeriích dm markt a ROSSMANN.

Trojice nováčků

Problematice plýtvání potravin se BILLA věnuje dlouhodobě, zejména s cílem zefektivnit interní procesy natolik, aby k plýtvání s jídlem nedocházelo. Zapojení se do Potravinové sbírky je v souladu se společensky odpovědným přístupem k podnikáním celé společnosti BILLA, jejíž aktivity se zaměřují i na pomoc lidem v tíživých životních situacích.

Zodpovědnost vůči společnosti  je také pro společnost Lidl neodmyslitelnou součástí obchodní činnosti. Svou účastí v Národní potravinové sbírce chce zákazníkům nabídnout další možnost, jak prostřednictvím svých oblíbených prodejen mohou jednoduše pomoci těm, kteří se ocitli ve složité životní situaci. Zároveň se těší, že zákazníci využijí svých běžných nákupů a společně přispějí k dobré věci.

Mnoho lidí se denně ocitá na pokraji chudoby, jejich životní podmínky neumožňují obstarání základních věcí, jako jsou právě potraviny či hygienické produkty. Proto je společnost ROSSMANN ráda, že se může zapojit do NPS a podpořit ty, kteří to skutečně potřebují. Obyčejné mýdlo či toaletní papír má pro toho, kdo je v obtížné životní situaci, téměř cenu zlata. Všechny prodejny ROSSMANN tak budou v tento velký den zákazníky vybízet k zamyšlení nad touto problematikou a tím ještě více inspirovat k nákupu vybraných výrobků.

Na letošní čtvrtý ročník NPS se nachystalo již více než 659 obchodů (315 obchodů partnerských řetězců, 344 prodejen drogerií).

Organizuje: Byznys pro společnost Ve spolupráci s: Armáda spásy, Česká federace potravinových bank

Záštita: ministra zemědělství Ing. Mariana Jurečky

Strategičtí partneři: Albert, BILLA, dm markt, Globus, Kaufland, Lidl, Makro, Penny, ROSSMANN, Tesco

Partneři: Ipsos, Loosers, Raben, Sodexo, Unilever, THIMM Packaging

Hlavní mediální partner: Český rozhlas

Mediální partner: Deník

Do sbírky se připojily 3 nové řetězce