Webový magazín Mediář ve spolupráci s časopisem MarketingSalesMedia přináší pravidelné týdenní hodnocení českých kampaní. Hodnotí samotní kreativci, stratégové i klienti reklamního průmyslu. Tentokrát hodnotili i kampaň pro Národní potravinovou sbírku. Původní článek si můžete přečíst zde »

Nevládní organizace Byznys pro společnost spustila kampaň projektu Potraviny pomáhají a Národní potravinové sbírky. Využívá pro ní populární tváře moderátorů Zbyňka Merunky, Emmy Smetany a profesionálního kuchaře Ondřeje Slaniny. Kampaň připravila agentura Loosers, která s tímto klientem spolupracovala už dřív. Autorem fotografií je Tomáš Třeštík (psali jsme zde »).

NPS_banner300x500_1vlna_smetana

Formáty jsou připraveny pro CLV, billboardy, inzerci, interaktivní plochy v obchodních centrech, rádia a POS a POP materiály apod. Akviziční část kampaně poběží až do listopadu 2015, kdy se v Česku uskuteční třetí ročník charitativní Národní potravinové sbírky.

Vladimír Bystrov (Bison & Rose): Fajn nápad. Podprůměrná typografie. Hezcí modeli utopení v nevýrazném celku. Klient je sice formálně neziskovka, ale zas tak bez prostředků není, takže by to řemeslně mohl dotáhnout líp.

Marek Prchal: Až na to divné typo je to krásné, ano, Emma Smetana může všechno. Omluvte mě, že jsem tu chvíli člověkem. Příště už budu zase hodný, čili: zlý.

Kateřina Bendíková (Made by Vaculik): Portréty od Tomáše Třeštíka jsou vždycky fajn. Celebrity zase přitáhnou pozornost. Za mě určitě ok.

Luboš Jahoda (Kaspen/Jung von Matt): Jahoda nepatří do koše! Díky! (Jinak fajn. Jen mě u těchto kampaní vždycky chybí nějaké vysvětlení toho, co mám dělat. Protože ta informace o potravinové sbírce je na vizuálech dost schovaná. Ale podle popisu to bude celé větší než těch pár vizuálů, tak to možná zapadne dohromady.)

Tomáš Mrkvička: Emma Smetana s talířem je k sežrání, ale pokusím se tím nenechat ovlivnit. Nápad je ‚kreativní‘, ale bojím se, že u velké části populace narazí na zeď nepochopení. Zvlášť, když se Třeštíkovi podařilo vyfotit Merunku tak, že si není vůbec podobný.

Martin Charvát (Konektor): Emma Smetana je roztomilá, ale jinak mě to neuchvátilo. Pokud nepoznám celebritu, nepochopím už vůbec nic.

Martin Světlík (Symbio Digital): Jednoduchá slovní hříčka, která zaujme. Víc bych si pohrál s bodycopy – zajímá mě, jak sbírka funguje, ale fakt nevím, jestli kvůli tomu půjdu na web. Aspoň základ bych si chtěl přečíst už tady a stačily by tři body v infografice.

Alena Oswaldová: Krásná. Ta Smetana, jestli si rozumíme.

Jakub Plášek (Cocoon): Slovní hříčky mám rád odjakživa, takže plus. Akorát, že já bych nepoznal z těch populárních tváří ani jednu. Jiní na tom jsou nejspíš lépe, ale koneckonců jde stejně o headline a přitáhnutí pozornosti k akci samotné, a tohle myslím funguje.


 

 Národní potravinovou sbírku 2015 podporují:

NPS organizuje: Byznys pro společnost ve spolupráci s Armádou Spásy a Federací potravinových bank
Strategičtí partneři: Albert, dm, Globus, Kaufland, Makro, Penny Market, Tesco, Carrier
Partneři: Raben Logistics, Mars, Rohlik.cz, Sodexo, Sodexo Benefity, Unilever
S podporou: Ministerstvo zemědělství, MČ Praha 7, Mateřská škola Uranie, ZŠ Letohradská P7
Hlavní mediální partner: Český rozhlas Mediální partneři: DeadLineMedia, Loosers, MilujemeJidlo.cz, My89.cz

O Byznys pro společnost, z.s.:

Největší organizace na podporu společensky odpovědného byznysu v ČR. Je národní partnerskou organizací CSR Europe, celoevropské platformy pro odpovědné podnikání (corporate social responsibility) a českým koordinátorem mezinárodních programů (např. Diverzita.cz). V Česku vedle NPS organizuje třeba celosvětové dny firemního dobrovolnictví Give&Gain a Engage.

www.byznysprospolecnost.cz // facebook.com/byznysprospolecnost  // twitter.com/odpovednefirmy
kontakt: Jakub Unger, unger@byznysprospolecnost.cz , +420737214123

Reklamní experti ke kampani na Národní potravinovou sbírku: Fajn nápad!